АНОНС
Що може бути більше за вічність? Тільки вічність + ще один день. Цю суперечливу істину намагається врізати у свідомість глядача головний режисер Херсонського театру ім. Куліша Сергій Павлюк своєю новою однойменною п’єсою за ГІПЕРЛІТЕРАТУРНИМ багатошаровим романом сербського письменника Милорада Павича "Хазарський словник".
![](/uploads/posts/2022-02/medium/1644668757_na-vzlete.jpg)
Йому театральна сцена стала замала, як колись для героїні Фаїни Раневської королівство виявилося не за розміром. Розгулятися його задумам ніде і він влаштував справжній реаліті-квест театром з п'єсою «Вічність і ще один день» назвавши її імерсійною виставою-меню для театральної вечері. Чому саме імерсійна – тому що глядача занурюють на різні рівні свідомості та театрального простору, змушують взаємодіяти із сюжетом та трансформувати його. Цікаво блукати лабіринтами режисерського задуму, прорізати нашарування його думок, інтерпретацій і одночасно прокачуючи все це театральне божевілля через своє сито свідомості. Ти захищаєшся, сприймаєш, змінюєшся.
Чому вистава – меню, тому що глядачу надається можливість обирати рух сюжету, ніхто заздалегідь не знає – яким буде фінал: ні актори, ні режисер, ні глядачі…Тому можна прийти декілька разів на виставу і побачити її з різними сюжетними лініями та фіналом.
Сергій Павлюк розтлумачив термін «поп-музика», яку він розгледів на полотні Ієроніма Босха «Сад-земних-насолод». Якщо придивитись до картини, то можна на попі (дупці) одного з персонажів, розгледіти ноти, ці ноти були покладені в музичне оформлення вистави «Вічність…».
![](/uploads/posts/2022-02/thumbs/1644668966_pop-muzyka3.jpg)
Ця вистава-меню для театральних гурманів та арт-хаусних еротоманів тлумачів релігійних текстів та символів, де вино перетворюється в кров, а борошно, яким припорошені актори в тіло. Я побачив задум, я пройшов частину шляху, я занурився в підсвідомість режисера і мабуть не збожеволів (та хто зна), тому бажаю фанфар, тріумфу і вдячності всьому колективу задіяному в спектаклі.
Арт-аналітик Юрій Житняк